onsdag 12 oktober 2005

Frida skriver en låt

Och inte vilken låt som helst, nejdå. Jag skriver läxan vi fick i måndags. den om att skriva en låt. jag känner nämligen inte för att ta itu med den imorgon bitti. så jag gör det nu istället.

Faktum är att den inte är dålig, nejdå, men den är lite...brokig. Eller inte egentligen, kanske går lite snabbt. Mycket möjligt. Jag tycker att den är bra. Elin jag ringer dig nu om typ en kvart.
Bara så att du vet. Eller inte en kvart. snarare en halvtimme. GÅ INTE OCH LÄGG DIG.

okej, jag vet att du inte hinner läsa den här men iallafall. vad ska jag säga då?

Jag har inget vettigt att skriva här. jag känner mig ensam. JAg behöver någon, jag är lika ensam som Daniel. Eller ja, då ska man fatta vad jag menar med ensam också. Men jag är nog ensam. alla är ensamma, när det kommer till kritan iallafall.

Och vad menar de egentligen med "kritan"? VILKEN krita handlar det om? vilket dumt uttryck.

Okej, jag ska återgå till mitt dumma låtskrivande.Jag skrev en vettig låt också förut förresten.
Fast den är inte klar än. Den handlar om... ja, vad ska man säga. mörker.
Jo, mörker, det är nog rätt.
Det handlar faktiskt om mörker, men inget negativt mörker. Äh, jag tänker söka stipendium för låtskrivning.

För mina BRA låtar alltså.
Inte skiten jag skriver på nu.
Det är bara töntig flöjtmusik som jag behöver till teorilektionen. den är egentligen inte bra.
Förresten kom jag plötsligt på att jag glömt bort grundtonen i det jag skriver nu. alltså kommer det bli skit. Jag måste ändra det. DAMMIT

Inga kommentarer: