onsdag 19 oktober 2005

Frida skriver program

Imorgon är det lunchkonsert
(I hörsalen klockan 11.00)
(Och på Fredag i visby på konstmuseet klockan 12.15. lyssna på radion)
Och Frida (Det vill säga jag) har skrivit ett riktigt komplicerat program med instruktioner på EXCELL!! det ni. Jag visste inte ens att jag kunde det själv. vad fint.

Alltid lärde jag mig väl nåt av den där Data/idrottsDavidson på gymnasiet.
Hur det gick till vet jag inte.
Lite för teknikintresserad för mitt eget bästa...det slutar med kortslutning i huvet när jag kopplar ihop nåt nån gång.

Och imorrn ska jag presentera allt. eller allt, jag ska hälsa välkomna och presentera några nummer. inte alla. Och avsluta. men jag får iallafall nåt att göra.

Och TACK Daniel för att du berättar för oss alla vart man kan köpa Mariahtidningen. nu kanske alla köper upp den innan du hinner dit. Hihi...så tog den slut.
Okej, det lär väl inte hända, för du har väl redan gått och köpt den antar jag.

Och du vet att jag sagt till husmor att du är Elins pojkvän va? Jag har inte ändrat det än...
Äh, bry dig inte, om hon undrar lär hon väl märka det ändå. hon har ändå säkert glömt det.

Min största rädsla inför morgondagen är att jag ska säga "Trio creme fraiche" istället för "trio tjofräs"... DET KAN FAKTISKT HÄNDA!!

Jag har inte lyckats säga "trio tjo fräs" ordentligt en enda gång. Det är deras fel som stavade det med "Frais". nu är det omöjligt att säga rätt. Så trion är förvarnad, med lite tur säger jag inte fel. Det vore jobbigt.

Det är som i Joey-avsnittet där Joey ska till Jay Leno. jag visste inte att sånt kunde hända i verkliga livet. Men tydligen. när jag övat på att presentera folk har jag till och med sagt creme fraiche. äh, jag har talfel. eller inte egentligen.

Inga kommentarer: