lördag 15 oktober 2005

Ojdå!

Läs inte min förra blogg med för mycket allvar. det var så jag kände igår. jag har såna dagar ibland. jag låter den vara kvar för att påminna mig om det bara.

Jag blir lite nere ibland. Oftast blir det bättre. men jag lever i nuet så jag tänker aldrig riktigt framåt på ett bra sätt. och när jag tänker framåt ser det bara mörkt ut. det är lite jobbigt.
Det är så lätt att tänka..."Att jag inte gjorde det igår" Men egentligen så får jag itne glömma hur jag kände igår. det var ju klart att jag inte gick dit.

Mysig filmkväll ikväll är planerat iallafall. kan nog bli trevligt. andra ska på fest hos nån typ och andra(igen) ska till visby.we'll see. jag kan gå på halloween festen efter höstlovet istället. det kan nog bli kul. trots att man klär ut sig. Elin, jag lånar den medeltida klänningen även efter att du åkt hem. okej?

Äh, hon läser inte min blogg. och tur är väl det. då skulle hon ha läst gårdagens och bli orolig. men det är ingen fara elin! (om du läser det här alltså)
Du pratade ju med mig i telefon efter att jag skrivit det där. det är inte värre än då.
Jag mådde bara lite dåligt den kvällen, det blev bättre.

Inte många dagar tills jag får åka hem.typ fem tror jag...
Och sen är det bara en vecka tills Elin och Daniel kommer hit. DET KOMMER ATT BLI SÅ KUL!

Längtar dit! Ja, oh snart skulle jag också till Ransäter, dit längtar jag också. På tisdag vecka 42. lite mer än en vecka. tio dar!

Okej, nedräkning

Hemresa: 5 dagar(Torsdag, eller fredag..så kanske sex dagar)
Resa till Ransäter: 10 dagar '(Tisdag v.42)
Tillbaks till e-tuna efter ransäter: 14 dagar (fredag, eller lördag, kanske 15 dagar)
Daniel och Elin och jag ska till Gotland: 16 dagar(Söndagen den 30/10 åker vi)

Inga kommentarer: