onsdag 26 oktober 2005

Geijerskolan

Frida går omkring i Geijerskolans lokaler och oroar sig för livet.
Det som är hur hemma och vanligt som helst för henne är jättekomplicerat för mig och faktiskt en aning läskigt.
Äh, det är bara för att hon är van vid att gå överallt medans jag itne har en aning om nånting samtidigt som jag är fast besluten om att jag förmodligen inte FÅR vara här. fast jag uppenbarligen får det.

Elin lär inte ens till hälften känna samma sak när hon kommer till Hemse med tanke på att Daniel följer med henne. Det är en helt annan sak. Verkligen. Här är jag ju själv. Hon kommer alltid att ha Daniel. Hoppas hon inser det.

Jaja, det är egentligen inget problem. Jag klarar mig och har inget problem med nåt. Dessutom pratar folk här hela tiden i den här datasalen. jaja.

Här är det väl lite fler elever (Typ 300) som delar på de här åtta datorerna medan vi är tjugo på tio.

Okej handla idag då. kanon.
Godnatt. Eller inte egentligen, me tanke på att det är klockan tre nu.

Inga kommentarer: