torsdag 6 oktober 2005

Horoskop och dess mening....eller?

Det här med horoskop är ju intressant. Jag menar bara det att.... ja, om man läser horoskopet för mig idag. där det beskriver hur jag kommer att ha det med tur idag.

Tur

Du har turen att träffa en person som kan betyda mycket för din framtid. Tack vare dennes skicklighet ser din framtid betydligt ljusare ut.

Vilken person ska jag träffa? jag har inte träffat någon ny person på hela dagen. okej, dagen är inte slut men, let's face it, klockan är 16.45 på en torsdag. vem skulle jag träffa?
Okej... det där med ljusare framtid är alltid bra, men om jag nu inte träffar någon person som betyder mycket för min framtid... Vad händer då då? är allt kört då?

Arbete
Ett problem på arbetet måste du ta itu med snarast. En notis i en tidning tycks ha stor betydelse.

Jag räknar arbete som skola, bara så att ni vet. för jag har inget arbete. Hmm... har jag ens läst nån notis i en tidning idag? tror inte det va? jag har inte ens kollat i en tidning idag. Vilket problem? vad har hänt? varför får jag aldrig veta nåt!??
nej, det borde ju handla om mig eftersom det är mitt horoskop, så... jag tror det.

Relationer
En person i din närhet kan bli lite väl närgående och ställa alltför personliga frågor. Detta gör att du känner dig trängd och undviker personen i framtiden.

Okej, här står det "kan" så alltså måste väl inte det hända. så... nej det har inte heller hänt.

Nejnej... äh, nu ska jag gå oc äta middag. den börjar om typ tio minuter

Inga kommentarer: