lördag 19 november 2005

Det snöar!!



Eller snöade...fast hur mycket är jag för snö egentligen?

Jag kan klara mig utan.
Jimmy och Kim tittade förbi när jag sagt att jag inte kunde gå på föreställningen "my fair lady"

Synd..jo.
Men jag vill inte komma tillbaka till skolan på måndag och fortfarande må dåligt. jag känner inte för att förkylningen ska börja om.

Elin kommer hem på snabbvisit imorgon. hon ska tydligen se My fair lady då.
Jag åker tillbaka till Gotland. Det blev ingen teater för mig inte.
Men men. synd att dagarna här hemma nästan är slut. känns lite sorgligt.

Japp. jag har förälskat mig i min mössa igen. har saknat den det här året.
däremot är jag inte så inne på att ta kort på mig själv idag. hmm..
Men ändå. en bild från nu. med min mössa.

Men inte så stor bild...nej. varför det liksom?
Därför.
Den bilden tillhör nu den nya bildmappen "hmm" som förmodligen inte ens kommer att stanna på datorn.
Men men.
Första bilden är annorlunda. men den är också tagen i går eller nåt sånt.
Kallt i huset ikväll...godnatt

Inga kommentarer: