onsdag 23 november 2005

Öroninflammation

Det är som om jag liksom omedvetet drar till mig sjukdomar.
Eller njae. inte egentligen. Men man tycker ju att dagarna hemma borde ha fått mig att tillfriskna. Men icke sa nicke.
Det var bara tillfälligt.
Direkt när jag kom tillbaka hit blev det usligt igen.

Jag tror jag har fått öroninflammation. så jag ska till läkaren på hemse vårdcentral klockan halv fyra. så alla ni som läser detta och tycker jag verkar intressant kan ju stå där då och säga hej. (Japp, Vårdcentralen kommer att vara belamrad av folk. Och är den inte det är det bara för att folk inte han läsa det här innan.

EGO

men det är väl bra?

Jag tror jag tappat mitt ena örhänge. NOOOOOOOOOOOOOOOO (Avgrundsvrål)
Jag har bara ett på mig nu iallafall...
Hm.... måste leta upp det. En blå glittrig snöflinga kan väl inte vara så svår att se?

Förutsatt att jag letar på dagen.
Och att det inte snöat.
Snöar det nu så är det kört.

Då kan jag se mig i stjärnorna efter den där.
Men den kan ju ligga i mitt rum också.

Vad vet jag. jag minns att jag tog på mig bägge två för två och en halv timme sen.
nu har jag bara ett.
Och sen dess har jag varit i flygeln, vid posten(på skolan) och i röda skolan.

Jag har gått som i en trekant.
Eller triangel.

Jag har hosta också.
Det är som om jag när jag blivit sjuk en gång får sänkt immunförsvar och därför aldrig blir frisk och drar på mig allt man kan få...

Hmm.. fågelinfluensan startar väl med mig då antar jag.
Förutom fåglarna.
SEN jag.

Okej hejdå vänner, för snart är jag säkert död i fågelinfluensan.
Vadå? folk dör av det i .... nåt land. vilket det nu var...skumt
Inget minne alls....vilket land var det???

Lägger in en bild som jag fått väldigt bra kritik för på fotosidan.
Den är faktiskt fin... föreställer ett foto. som bleknat och nästan är på väg att försvinna från världen.

Den symboliserar minnet. ja, enligt mig alltså.
Hur det bleknar bort med tiden.
Okej, ni som är på fotot kan ju låta bli att ta åt er. att jag valde er som objekt är av anledningen att det är ni som står mig närmast i världen och att jag hoppas att det aldrig händer.
Hmm.. man kanske inte ens ser vilka det är?

Jag ska gå och äta lunch strax.


Allt är väl fixat?

Inga kommentarer: