lördag 19 november 2005

Jöback vs Winnerbäck


Jag vet inte. jag ändrar Lars Winnerbäckfavoritlåt hela tiden.
Såg Diggiloo idag med föräldrarna. nånting fick mig att tycka att Andres Esteche var lik Peter Jöback.
Hmm... jag tror jag saknar Peter Jöback.
Måste lyssna lite på honom snart igen tror jag.

Min musiksmak är skum. det är typ ingen som förstår den.
Jo, Winnerbäck fattar alla.
Men Jöback fattar ingen


Varför inte? VAD ÄR FELET MED PETER JÖBACK?

Gah. det irriterar mig.
Lyssnar på Lyrisk sång med Lars Winnerbäck för övrigt.

Vacker sång.
skumt.

Borde kanske återgå till musikalerna. men...nej, känner inte för det längre.
önskar jag kommer hem igen nästa helg. jag vill så gärna se Oliver Twist.
Det blir inget My Fair Lady imorgon.
Platserna var slut. Tyvärr Jimmy och Kim...
Synd... men men.

Jag överlever. Elin ska se det på söndag. hälsa mig hur det går? och om det är bra?
Lycka till med Oliver Twist.
träffade Morgan idag på Hurtigs Café. Ska hälsa dig det också Elin. Var där med Daniel och Emma.
Linda tittade förbi framåt kvällen.

Det stör mig lite att jag inte berättar för alla att jag är hemma.
Jag hade inte tänkt berätta för någon. på något sätt råkade jag ändå säga det till en första. Linda var tvunget. jag såg någon annan på caféet också. som bara var tvunget att berättas för Linda efter vårat senaste skvallersamtal.

Jag tog lite bilder...tro det eller ej...bägge bilderna är tagna nu för typ en kvart sen.
Den ena är lite monterad. hmm

Kanske lite uppenbart
Jag menar klockan är ju två på natten.

Men det blev fint väl?

Inga kommentarer: