lördag 28 januari 2006

Borta

Daniel är full...Jag vet det.Jag märker det när han säger saker som "Du sjunger så fint" och "jag tycker om dig" helt otippat utan att vi pratat om det tidigare.
HELT OTIPPAT iförsig... inte
det är ju faktiskt lördagskväll.


Och här i flygeln sitter nu tre idioter som mycket väl skulle kunna ha ett liv men istället sitter de som tre fån i datasalen.

En spelar nåt spel som kallas "Deathgame" som innebär att man dödar folk med grönsaker. Hon tycker det är kul... mer vet jag inte om det spelet. Hon har också ont i en muskel och äter choklad. en annan anledning till att det är dags att ge upp...men men.Det är Moa.

En annan spelar sitt vanliga "World of Warcraft" och dör hela tiden med sin rosahåriga prästinna i spelet.Men varje gång han dör skrattar han till på ett lite sjukt sätt och ger intrycket att han är galen. det kanske han är. det vet vi inte. Det är Sebastian.

Sen har vi den tredje som egentligen inte gör nåt vettigt och jättemycket känner för att gå hem, läsa en tidning och lägga på en ansiktsmask och sova. Men istället sitter hon här och skriver i helgondagboken och letar efter sandviken och musikallänkar...suck. Dessutom blir hon snart intalad att spela "deathgame"... jaja. Det är Frida

Där ser man. Jag har ont i magen btw.Snart går jag och lägger mig.Spelar ingen roll att det är lördagskväll
Varför är ingen inloggad på helgon längre??
HAR ALLA SKAFFAT ETT LIV UTOM JAG?? NÄR HÄNDE DET?
jag var i stan idag, jag, Moa och Nicklas... ja och Sebastian och Helen(Hans flickvän)Jag hittade ett par underbara skor, jag köpte de inte. hoppas jag ångrar mig och åker in igen.När jag har pengar. Jag köpte en tändare med mitt namn på. Jag borde köpa en till Daniel och en till Elin också, så blir vi tändarvänner.
Jag är trött , jag vet, jag ska sova.


Hmm.. fick just reda på att man inte kan spela deathgame på datorn. man kan bara spela det i ett verkligt rollspel som går ut på att döda folk med grejer...hmm... jag vill inte dö.
Inte ens om nån pekar en banan mot huvudet och säger att "pang, du är död".

Inga kommentarer: