torsdag 19 januari 2006

nytt idiottest "100 frågor"

1. Vem är du? Frida
2. Attityd:hmmm....egocentrerad? hmm.. Trött som en gnu
3. Ålder:19 (Hmm. 20 om ett hundratal dagar)
4. E-post: om du inte vet behöver du inte veta

5. Stjärntecken:Oxe

6. Jag kommer från: Eskilstuna
7. Jag bor: På en ö som kallar sig gotland

8. Mentalitet: Jag eller ön?

9. Civilstatus: Singelaktig

10. Hemsida: www.geocities.com/Fridathornberg (Eller gå in på www.purevolume.com/frida istället)

11. Mac eller PC?. PC!! Bärbar PC dessutom om jag får be.

12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768... Jag har ju min lilla superdator

13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer för sjutton. Jag använder inte mac. Alltså inte netscape

14. Din bästa egenskap: Tålamod....eller nej det har jag inte. Jag är...glad?

15. Din sämsta egenskap: Förvirrad och glömsk.

16. Husdjur: räknas min kamera? Nehe inte det...

17. Familj: Jag har flera. Folkhögskolan är väl lite av en familj. Sen min riktiga.

18. Kroppsdel du har mest nytta av: Huvudet? Kanske. Fötterna? Jag kan ju liksom gå.

19. Kroppsdel du tycker bäst om:. Stämband. HAH, det trodde ingen!

20. Jag sover: Eh...nej?

21. Djur jag är lik: räknas människa som djur? Yep, då kör vi på det
22. Tror du på något? Det enda vi verkligen kan räkna med är döden

23. Frisyr: Axellångt spretigt. För tillfället halvgrönt

24. Hårfärg: Svart och Blått/grönt/rött/gult (Försök nu tänka hur det ser ut)

25. Ögonfärg: Blågrå

26. Längd:170

27. Vikt: ingen vet, allra minst jag. Eller jo jag vet nästan

28. Skostorlek: 39

29. Gillar: musik (klyschigt värre)

30. Ogillar: Endel människor. Tråkiga stämföringar i tråkiga melodier. JAg gillar inte schack heller. Meningslöst spel. jag kan inte tänka som det. USCH

31.. Favoritmat: Pasta (Sandviken special!!)

32. Favoritglass: Choklad (Slagstaglass, man är väl eskilstunabo, eller nästan)

33. Favoritdessert:Glass alltid glass

34. Favoritpizza: Hawai...eller vad den heter

35. Favoritdryck: Xider (HAH)...,. jag borde dricka mer vatten

36. Gillar du godis? Nej inte ett dugg.(Sarkastiskt)

37. Isåfall vilken sort? Allt? Utom äckligt godis

38. Min favoritdrink: Vodkadrinkar. Piggelin är god Också. Och den där blå jag fick en gång. TJEJDRINKAR är goda!

39. Min favoritfilm: vem vet sånt?

40. Min favoritdag: Fredag....antar jag. Eller nej lördag

41. Min favoritklädesplagg: Min svarta munkjacka. Och kjol är alltid bra

42. Min favoritbok: Fantomen på operan
43. Min favoritmusik:. Winnerbäck, och the ark. Och den där trevliga skivan med mediterraenian café songs är mysig. PICTURE med Kid rock och Sheryl Crow är en av de vackraste låtar jag hört.

44. Min favoritlukt: ?????

45. Min favoritblomma: ser jag ut som nån som gillar blommor?

46. Öl eller vin? Vin. Fast helst inte

47. Liknar du en kändis? Alla du känner till och fler ändå. På ett eller annat sätt

48. Senast köpa skiva: Inland...och nån Coldplay och mediterraenian café songs fick jag för 10 spänn av moa

49. Senast film på bio: Kalle och chokladfabriken. Jag går inte på bio så ofta okej?

50. Bästa låten i världen: Är inte skriven än. jag jobbar på det

51. Senast lästa bok: Idun (Den senaste i frejatrilogin) läser inte böcker heller så ofta
52. Favoritförfattare: eh... nämn en

53. Skriver du dagbok? Min blogg? Min helgondagbok är iförsig ganska oskriven i

54. Bästa årstiden: Sommaren

55. Älsklingsfärg: Svart är fint. Och blått

56. Skulle aldrig ta på dig: En äkta fårpälsboa färgad i fult lila(Okej ull)

57. Vad ville du bli när du var liten? Skådespelare och sångerska (Och ett litet tag ville jag bli veterinär)

58. Blev du det? Eh..... Inte än
59. Brinner för: Min musik! Har jag inte sagt det än?

60. Sportbil eller familjebil? Tåg

61. Katt eller hund? Katt....tror jag. Eller hund.

62. Har du nån nojja? Femton. Minst. Stavas det för övrigt inte ”noja”?

63. Fobier? Jag är livrädd för flygande djur som kan bita en

64. Deppig eller glad? Nu? Glad

65. Politiskt insatt? Jag vet vem gustav fridolin är, inte vad han står för (Han heter Fridolin, det är ju perfekt)

66. Värdesätter du ärlighet? ”Nej jag tycker att alla ska ljuga hela tiden” SJÄLVKLART värdesätter jag ärlighet

67. Brukar du dra ”vita lögner”? Det händer

68. Är det ok med vita lögner? Det händer att det är

69. Känner du en mytoman? Jo det gör jag nog. Det där påminner mig om när Marie sa "Jag känner EN turk". vad som var roligt med det? Jag vet inte. Det vet bara Sebbe.

70. Har du pojkvän/flickvän? sa inte jag att jag var singel? Jag börjar tröttna på detta testet. NU börjar jag bli deprimerad. eller nej, jag klarar mig fint.
71. Är du kär?: Inte i nån vad jag vet. Snygga människor finns överallt

72. Hur tidigt stiger du upp? Helger...typ 12. vardagar helst 7.30 men idag blev det 10.

73. Är det bra eller dåligt? Att kliva upp då? Både och?
74. Vem/vilka vet mest om dig? Min syster och min Daniel

75. Gillar du att slåss eller? Vadå eller?

76. Vad har du på dig just nu?. Mina favoritplagg som jag skrev om däruppe

77. Vad ska du göra ikväll? Eh...... Sova... och se på ”kärlekens mörka sida- strypsex”

78. När var du senast full? I lördags vecka 2 .några dagar sen

79. Är du seriös? Med vad? Inte med schack iallafall

80. Hur många handväskor äger du? Några. Nu ska vi se: 5 på ön,5 hemma. 10 sisådär?

81. Hur många bilar har du/din familj:Jag har ingen. Min familj har två

82. Hur många biologiska syskon har du? 3

83. Isåfall, vad heter de? Elin, Jesper och Karin

84. Hur många timmar sover du per natt?olika. ibland tolv ibland fyra

85. Vem är snyggast i världen? Jag, alltid jag

86. Vad är du allergisk mot? Nada. Bara amerikanskt färgämne

87. Ska du duscha idag? Jag HAR duschat idag. Jag ska duscha imorgon igen också för den delen

88. Vad är det för veckodag? Torsdag. Om det gör nån skillnad
89. Vad är det för datum idag? Vem vet? Typ 19/1 eller artonde nåt av det.

90. Vad gör du nästa år?jobbar på en båt i mallorca?

91. Vad gjorde du igår? Såg en film jag redan sett femton gånger

92. Hårdrock eller synth? Synth, och jag är inte ens särskilt goth

93. Är du uppväxt i stan eller på landet? I skogen
94. Har du utländska föräldrar? Nope

95. Gillar du att laga mat? Mer än att diska

96. Märkeskläder eller secondhand?märkeskläder... Allt är märken om du inte visste det. Tillochmed hm

97. Hur många par skor har du? MÅNGA. Fast inte tillräckligt många. DANIEL HAR MINA GULA Stilettklackskor!!!
98. Är du sexuellt frustrerad? Alltid.

99. Vem är snällast just nu? Eh.... just nu? Eller senast? Matilda tog hand mina skivor just. Det var snällt. Eller vänta... Jag är snäll som brände dem!

100. Var har du ont? Hmm....ingenstans faktiskt (Nu blev jag glad igen. Sånt tänker man inte på)

Inga kommentarer: