torsdag 19 januari 2006

DÄR!!

Där!!

precis där!

precis där insåg jag att det hade börjat snackas.

Men jag tänkte inte så,jag menar... för mig var det ju liksom...nej
så jag förstod inte förrän senare den kvällen.

När jag lagt mig och tänkt igenom dagen. Folk har förutfattade meningar om allt. okej nej jag är inget undantag. men ändå. För övrigt var det långt tidigare som jag BORDE ha fattat.
Jag borde ha hört nåt i klangen i Megans röst, men nej du, det gjorde jag inte. inte förrän vi kom tillbaka och träffade henne i foajen och hon undrade vad som tog sån tid.
Då hörde jag.

Suck. jag borde ha fattat tidigare.

Suck.
borde VERKLIGEN ha fattat tidigare.
synd att det inte är sant bara.
Det är inte sant. jag lovar.

I så fall borde väl nåt ha hänt nu? det är så JAG vet att jag inte är intresserad.
Tyvärr så lär det väl fortsätta ett tag till. snacket alltså.
Men inte bland alla. än. tack gud.

(eller Gurra som Erika väljer att kalla honom...han som vi vägrar tro på)
Och nej, tyvärr, ingen dum monolog som jag hittat nånstans, det är tyvärr precis så det är.
Sanningen. störande, eller hur?

Fast inte alltför utförligt.

Inga kommentarer: