måndag 16 januari 2006

uppdatering av livet

SENASTE...
telefonsamtal: Med Syster Elin i går kväll om livet och om framtiden och sånt
sms: de vanliga, folk skriver och frågar hur läget är
kram: hmm.... när jag kom fram till ön blev det ett gäng kramar
inköp: ett paket hårfärg...nej vänta en veckorevyntidning
mat: pasta med nån skum sojaaktig sås (Jag är förövrigt prövovegetarian nu)p
uss: nyårsfesten
fest: I lördags i moas rum. Då vi hade våran ”fia med hutt”-kväll. Det var roligt.
känslan:irritation över att teorin var inställd
ilska: Igår när datorerna inte funkade alls
sex: för länge sen. Usch.
resa: Resan hit? Räknas den? I såna fall 8:e januari annars...hmm..? evigheter sen
låt: senaste låt som jag skrev? ”Sagan utan slut”
film: jag sett antar jag? Eh........ Narnia – häxan och lejonet
pojkvän: Har ingen sån för tillfället sörru
fylla: senaste....i lördags
glädje: glädje finns varje dag. Riktig glädje... jag vet inte
Störningsmoment: Anders som sitter och ropar frågor om finale. okej det gör inte så mycket då

FAVORIT...

färg: Svart (om den räknas, annars rött, eller blått är vackert)
mat: Pasta (Sandviken special)låt: Journey – Separate Ways
ämne: GITARRLEKTIONERNA
plagg: det snygga svarta linnet Elin sydde oranga fläckar på
skor: Mina älskade bruna stövlar. Äh, jag vill ha nya, svarta stövlar men men
drink: Piggelin är gott. Allt med vodka är gott
ställe: Java är och förblir favoritstället. Inte för att inte sylvia är trevligt

Inga kommentarer: