fredag 13 januari 2006

idag då


Var egentligen en helt....vanlig dag.

Detär det fortfarande
Vaknade på morgonen tidigt. kom på att jag inte orkade kliva upp och gå en promenad och ringa Elin så jag somnade om och vaknade 08.10.

"Fan" tänker jag. "Nu har jag missat frukosten"

Så jag liver upp för min lektion börjar 09.15(Bruksgitarr)
och gå dit.
Lektion, sen kammarmusik.

Jag gillar inte störande gamla arior. de är störande.
Jag gillar inte heller störande klassiska gamla töntlåtar
De är INTE kul
I varje fall inte operaaktig klassisk sång att lyssna på.
Inte tråkiga låtar där alla stämmor har i princip exakt likadan rytm.
Precis likadant alltihop förutom att tonerna rör sig olika.

suck.


Sen sånglektion med Gertud. se där jag behövde inte ens ringa henne.
kanon.

sen... lunch. fick post från tvillingregistret.
Ska lämna dna-prov för att ta reda på om jag och Elin är enäggs eller tvåäggstvillingar.

Det ledde till en lång lunchdiskussion om DNA och utvecklingstörning...?

jaja
Jag går hem och hämtar min dator
Jag går och letar efter Moa för att lämna mina strumpstickor till henne.
Jag hittar henne inte.
Jag ser att elin ringt och ringer henne.
Pratar en stund... spelar lite gitarr
Går och kopplar in min dator.

Sen sitter jag här.

Såg en bild på "The girls" som Sissela lagt upp på helgon.
lägger upp den här också.
den var så fin.

Det var en gång i somras när det var Alternight som vanligt på downtown

Inga kommentarer: