torsdag 12 januari 2006

Lucia

Var för länge sen jag vet.
Jag tänkte bara nu mitt i min framtidsångest där jag letar framtida yrken och utbildningar att jag ville lägga ut en bild från det fjärra lucia. då jag för första gången i mitt liv var lucia.
Det var kul.
Så....
I brist på saker att berätta...det är nu tio minuter till middagen...förmodligen har väl folklig sånglektionen slutat nu. (Jag har alltså inte det som ämne)

Precis.

Jag har suttit här sen 13.00

Det är nu nästan fyra timmar. vad har jag gjort?

Skrivit musik
övat flöjt....

hmm. jag borde ringa gertrud

Jaja.

EH...sökt utbildningar
spelat Betapet med Elin
Letat gehörsövningar på internet...hittat några..eller någon snarare.
Klagat över datorernas funktioner(Alla utom min egen, min är perfekt. eller inte egentligen)
Men ändå

Sen....
Har jag inte gjort nåt mer?
FYRA timmar...
hmmm
jag vet verkligen inte.

Jaja bild från lucia.
Moa, sen jag och sen Marie

Och i bakgrunden där är Emma


Är jag inte fin som Lucia?

Inga kommentarer: