måndag 11 september 2006

Egentligen inget viktigt

Jag tänkte testa det där med färg på texten.. eller iförsig kanske inte.
Sitter här nu efter ett klassmöte och en genomgång av extratillval och jag upptäcker att jag inte vill ha nåt av de ämnena.

Kunde de inte lagt in nåt roligt? som analogfoto? Eller teater med en vettigare lärare?
Jag råkar veta att han är jobbig. Därför vägrar jag gå dit.

Daniel sprang iväg på teorilektion för att prata lite med läraren Marie. De slutar väl om tjugo minuter eller nåt.
Och jag ville för övrigt beställa den förlängda RENT-filmen.
Men ICKE. den gubben gick inte. Filmen var tillfälligt slutsåld. HELVETE.
Nehe.

Vad gör jag nu då? Beställer hovets skiva?
Det vill jag faktiskt. Det borde jag göra nu när jag har pengar.
Och beställa min lackkorsett som jag tvekat över i typ ett år nu. Men jag VILL ha den. den är ju underbar...suck. okej. Jag beställer hovets skiva. sen får vi se. tror jag. ska lyssna lite på musiken först kanske.

Okej. Sebbe spelar Cannonball med Damien Rice på youtube.com
Det är en underbar låt, verkligen.
Okej, jag kan tyvärr inte lägga upp nån bild idag. orkar inte.Eller jo! vänta nu, jag kan ju visa affishen som jag och Henrik fixade igår till Spelådanskvällen på onsdag. Den är verkligen jättesnygg. Hehe.

Fina bilder också.

(Säger förståss fotografen, yours truly.)men... ändå. jag har ju bara fotat den bilden som är från förra året liksom. Och bakgrunden. inte de med gamla människor som dansar. om det syns. och inte den broderade duken heller.

Inga kommentarer: