fredag 8 september 2006

Jag vet oh, jag vet


Jag vetjag vet.
Jag har blivit usel på att skriva här de senaste månaderna. Och lika usel är jag nu när jag börjat skolan igen. Trots att jag liksom...borde vara mer i datasalen nu. Det är jag inte.
Jag har ju min egen lilla dator och har den på rummet men där finns inget internet och ja...jag vetinte. Det kanske är långt till flygeln. vad vet jag.

Just nu är jag lite småskraj för att larmet kanske gick typ 16.20

Det vill säga typ nu.
Jaghar inte hört nån varning men helt omöjligt är det ju inte.

Så jag är lite rädd.

Okej jag går nu för jag är lite rädd.

Ni finner mig i rektorsvillan.
GOD, I love our house!

I really do. Vi hade winedown process igår.

Åh nej nu måste jag verkligen gå!!
Tänk om larmet börjar tjuta!
TÄNK OM??!

Okej, jag är faktiskt inte rädd för larmet. dessutom SKA det förvarna mig.
Pratade med Pierre idag. var lite ledsen över att jag bara lagt på när han ringde i natt. Men jag var trött efter vinkvällen och..ja, tre på natten var ingen hit. inte då. Ikväll skulle det inte gjort nåt.

Tror jag.

Och älskling, jag väntar fortfarande på den där bilden på dig i dina blommiga boxershorts. Just so you know. om du läser detta...puss.

Daniel har farit till fastlandet och ska hälsa på Simon så jag är ensam i vårat stora rum. Men än sen, det går finfint,och jag har ju de andra tre. Så inga problem där inte.

Inga kommentarer: