lördag 24 juni 2006

Jaha...

Festen var trevlig.
Jag vaknade och gick upp kvart över tolv och sitter nu mest och väntar på att människorna som sover i "festlokalen" där på övervåningen(Med andra ord våran fina lägenhet) ska vakna och vilja äta frukost eller nåt. Kanske gå hem, jag har ingen aning.

Jag åt ett fullkornskorvbröd i morse nån gång runt fyra.Så jag kanske inte behöver frukost(haha)

Hmm..och daniel påstår att han inte visste att vi skulle ha fest...fast, det kanske han inte visste förresten, vi sade ju att vi skulle till sundbyholm och fira midsommar men igår ändrade vi ju det till att ha festen här. Eftersom, huset är tomt och vi har en grill, dessutom har vi en lägenhet, Och bra möjligheter att festa med.
Vi kanske aldrig hann nämna det till Daniel, Men how was I to know?
Jag visste inte riktigt själv förrän Niklas ringde nån gång runt ett och frågar om vi skulle ha festen hos oss eller inte.
Vilket påminner mig, de där som sover däruppe(Elin, Niklas,Frisken och Kattis), ja, förutom elin som bor här då, har varit här i femton timmar nu utan avbrott. interesting.
Not.

okej, jag uppdaterar igen med bilder sen då.Jag orkar helt enkelt inte gå och leta efter kameran nu.

Inga kommentarer: