tisdag 6 juni 2006

När man gått för långt

När man gjort sina första rullning i betapet... Utan att ens förstå ordet.
Alldeles nyss gjorde jag faktiskt en rullning, Det trodde jag aldrig, men men, jag har ingen aning om vad ordet betyder.
"SELOTISK"

VAD ÄR DET?
när är man selotisk?
jaja, jag fick femtio extrapoäng iallafall och vann spelet.

Men, då är man körd, störande idiot. tanken är att man ska kunna många ord när man spelar den där skiten.

Så...nu borde jag sluta spela det där ett tag.
Är jätteförkyld. och har läst veckorevyn och sett på tv-serier hela dagen. Åh vad bra..när jag egentligen borde ha pluggat körkortsteori.
SUCKAR

Träffade "tha girls" i söndags.
Elin var hemma på besök och jag, Sis, Kattis och Elin for ut till vikingamarknaden i torshälla, lite sent dock, för det hände typ inget och allt... var liksom på väg bort. Så vi fick lite tråkigt efter ett par timmar och for hem.

Men, det var kul att träffa dem igen, vi har knappt setts sen i somras. bara nån gång då och då. Men men...
Som Sissela sa: "Ni vet, nu är det sommar igen"

And that's the end of that, jag skrev till Erikas blogg och berättade om hur man inte skulle vara på gotland enligt veckorevyn, kul att vara gotlänning och få det förklarat för sig VARFÖR man ska åka till Gotland. De är ju liksom redan där, det är inte samma sak att semestra på hemmaplan. även om jag tycker bäst om det. oftast. eller ja ibland.

Okej....
Dagens bild: Bild från i söndags, på Elin, Kattis och Sis som äter upp Sis just köpta sockervadd. Jag tar kortet, jag är förståss då INTE med på bild.

Inga kommentarer: