lördag 3 juni 2006

Soooo....


Sooo... what's up...eh..pussycat..?
Damn

Okej, det där vet jag inte vad det kom ifrån. Jag kan inte låten så, äh, har bara hört det usla uttrycket nån gång för tvåhundrafemtio år sen(Då jag för övrigt inte levde). Det är för övrigt inget uttryck, det är eh...en textrad i en sång, sen efter den textraden kommer det ett: "ohohohoh"(ja, man hör väl själv hur det låter. eller hur?)

Vänta nu!
Vad gör jag, detta var inte alls vad jag skulle skriva om, nej, det här inlägget skulle handla om mitt uberstressiga sommarlov.
Jag håller ju som bekant på med att ta körkort.
PRECIS nu. eller nja, igår, idag är jag ledig rån det så ISTÄLLET jobbar jag på IP och känner hur en förkylning försöker krypa sig in i livet. Hmmm...jag vet inte om jag kan stoppa den, och jag orkar inte köpa nåt.
För övrigt är jag pank, Moas och min shoppingresa till Stockholm innan vi for hem tog mina sista pengar. (Okej, nicklas var med i stockholm också. men HUR mycket var han med när vi shoppade? nej just det)

Eller faktiskt så hittade jag en hundring i fickan idag på IP när jag skulle hem. Varifrån den kom vet jag inte.
Jaha, och så ringer telefonen. Vänta.

Okej det var det. Det var Elin, och innan det så var det nån tönt från tidningen femina som ville prata med Mamma. Jahapp.
Vart var jag. just det, hundringen i fickan...men...njae det var nog inget mer jag hade att säga om den.
Jag har ju nu en webbkamera förresten. Så, jag tog mig friheten att ta ett par USLA kort på mig själv alldeles nu. jag var tvungen och sen är jag verkligen...skum...ibland.

Min vänsterhands fingrar värker, mer än jag nånsin minns att de gjorde på Gotland. Märkligt, eller det är fingertopparna, för mycket övande i guess, märkligt att man skulle komma på att öva när man kom hem...på en gång. Men... här har jag iförsig TRE gitarrer stående i mitt rum. ALLA TRE. varför?
Jag vet inte.
Vem ställde in dem.
Jag vet inte.... Eller jo, en ställde väl jag in, det är ju den jag använder.
Men den tolvsträngade,(Som jag för några månader sen hade av en e-sträng på) och den gamla stålsträngade trasiga gitarren...vet jag inte vad de gör här.
Hmm...
För övrigt...nej, Jag har glömt vad jag skulle säga.

Dagens bild 1: vad jag försöker göra vet jag inte. antagligen ser jag på skärmen och trycker på knappen...bara,då ser jag ut sådär.

Bild 2: Det där ÄR en pose. Hehe. Av nåt slag. Varför? Jag vet inte. men .... okej!

Bild 3: Jag skriver i min blogg.(Nu alltså) och skrattar åt mig själv. Alltid nåt. Jag kan åtminstone roa mig själv. (Och uppenbarligen Erika:-)


dagens mest intressanta information: hmm... jag har ju riktigt snygga ögonbryn.

Eller kanske det ännu mer intressanta: Nummer LOB44882 är en... hmm, vad var det nu för grej igen...en grej jag inventerade idag. Och k4670 är gissningsvis en blocknyckel...kanske. från Kamasa. Ojsan, det var ju TVÅ uberintressanta saker.

Nytt inneord: "UBER". framför andra ord för att få det att låta...ja, bättre. uberbättre helt enkelt. eller kanske snarare lite mer svenska: Uberbra (eller svenska, det är en blandning av svyska(Svenska+tyska) och svenska, för jag menar uber stavas ju egentligen med ett sånt där tyskt specialY/U)

Det andra inneordet blir då inte helt otippat: "SVYSKA" (det kom jag på nu. jag tycker åtminstone att det är roligt:-)


Jag ber också om ursäkt för den KATASTROFALA klaviteten på
bilderna, inte likt mig och inte min grej, men, jag måste ju redovisa mig
webkamera eller hur?


Inga kommentarer: