lördag 17 juni 2006

Rothofsfest

Igår var det party party party!

I rothoffsparken där Elin och jag blandade drinkar.
FAST jag måste säga att det gick bättre med just drinkblandningen innan vi gick iväg, då såg vi åtminstone hur man skulle blanda.

ÅH vilken fin mjölkdrink jag gjorde, den var BLÅ!

Drinkreceptet var typ såhär(jag hittade ju på det själv)
typ 4cl vodka
ca 2 cl blå curacao(kanske 3, eller 4.)
fyll tills glaset är fullt upp till 3 fjärdedelar med mjölk
resten fruktsoda,
Lägg i is också.

Det var mitt drnkrecept. Den var jättegod! fast så många andra tyckte att det var lite överskattat att jag pratade så mycket om min fina drink.

Jaja, sen slutade jag med det, drack upp den och vi gick iväg till rothoffs.. Alla som var här, där var det för övrigt mer folk.

Jag har för övrigt kommit på de ultimata killarna att träffa sådär på kvällen när man är aningen(läs väldigt) full och bara vill ha lite närhet av nån.
Då vill man inte ha telefonnummer och inte lämna ut nåt till nån heller som man ändå inte riktigt minns hur han såg ut dagen efter. Men trevlig var han.

Men precis så, en kväll, sen inget jäkla frågande om ett nummer, då slipper jag ha press på mig, dessutom slipper jag oroa mig för att träffa dem på stan.

NEJ, precis sånt slipper man, det är det jag älskar med mig, och med killar som är som jag.

Rolig händelse igår förresten, eller ett litet händelseförlopp.

Jag sitter bland alla mygg (och trevligt folk) och spelar gitarr och kommer plötsligt på att Sanna är borta och erbjuder mig att gå och leta efter henne.
Så jag går till varenda bord där folk sitter(okej, eller två och de borden satt ihop såå...japp.)

Jag frågar(eftersom det är mörkt och jag ser inget) :"Heter nån av er Sanna? jag letar efter henne?"
"Jag kan vara Sanna om du vill" Säger en.
"Jag med" säger en annan.
Från spridda håll hör jag sånt där och vet inte riktigt hur jag ska reagera, då en kille reser sig upp och erbjuder sig att hjälpa mig att leta efter henne. Så vi går iväg, och vi hittar henne med en kille som hette Daniel(inte lika bra iochmed telefonnummer och msn och allt det där. haha Sanna) och resten är historia från igår.

Hon åkte i morse. Och glömde sin gråa kofta. hmm.. den måste vi få till henne på nåt sätt. Det var allt.

Inga kommentarer: