söndag 25 juni 2006

Klockan fem

Är inte klockan nu. nej jag vet.
För att uppdatera om festen igår kväll säger jag detta:
Här kommer lite bilder:

Bild 1: JAG, och Kattis. Som posar för...ja, jag vet inte faktiskt. Inte för kameran som tar denna bild iallafall. Och inte för Carina med de blåa dreadsen som faktiskt också håller en kamera.utan för en tredje person med en annan kamera. Ah, rampljuset, förstod väl det.
God I really LOVE min drink som jag blandat. Jag älskar den!
Det är nån påhittad drink som liknar Bazookashoten, bara mycket större och så otroligt mycket snyggare.Matchar för övrigt min BH(som inte syns på bilden), och örhängena jag har på mig där som jag fick av Kattis som en försenad födelsedagspresent. (jo, aningen försenad, men vad gör det?)otroligt god drink iallafall med bols Blue curacao, mjölk, fruktsoda, is och mandarinvodka(vanlig vodka funkar PRECIS lika bra) Och kolla ankorna, de är från Sandviken. vårat fina vardagsrum, nu är de degraderade till kylskåpsdekoration, men men.

Bild 2: The people in the kitchen. Eh..okej, förutom några stycken som gissningsvis står bakom kameran. Eller ute i vardagsrummet(också bakom kameran) Men,okej, eh. Sissela, Carina, Freeman, Frisken, Daniel Och Elin(deras smeknamn är svårast att komma ihåg, så...eh jag kan inte minnas allt)
I köket, Where it all happened(okej, inget hände, men ändå, det är köket. Vårat otroligt ubermysiga kök)
Eh...också hemvist för alla numera tomma flaskor, kul det ska bli att cykla till tuna park och återvinningsstationen. YAY!!!(sarkasm...för er som inte visste det)


Bild 3: Varför var bollen så populär? I don't get it.
En STOR, BLÅ BOLL? VAD är det jag inte fattar? De sprang ju runt med den hela tiden. Den stackars bollen fick aldrig en ensam och lugn stund. (Inte för att jag tror den bryr sig, det är ju fortfarande en boll, dah!) Meeeeen.... den hade säkert kul. Pilatesboll kallas det ja, ingen har en aning om hur man SKA använda den...men men.




Bild 4: Elin och jag var VÄLDIGT stolta(och är fortfarande...kan läggas till) Över våra drinkar som vi älskar att blanda. Elin gillar att blanda såna där "blåfisk"-drinkar. Med Limeskiva förståss. Jättefina, ser fina ut och allt är bra. Jag tror dock att blandningen var Gin, bols blue curacao, fruktsoda. Och sen en limeskiva på kanten. Ehm...för övrigt, jag orkar inte lägga upp ännu en bild.Bara tänk dig du som läser detta hur drinken ser ut.
Jag orkar inte, bara.

För övrigt, de som fortfarande sov kvar här över natten(skulle tro att jag nämnde dem i förra inlägget) stannade kvar tills vi hade umgåtts i ganska exakt tjugofyra timmar. eller ja, inte hemma hos oss hela tiden,vid fyra åkte vi till MAX vid tuna park. Det blev våran frukost/lunch/middag. Det är bra, man SKA inte slösa så mycket pengar på mat. Har jag alltid tyckt. Men nu är de hemma allihop, antar jag. Jag har faktiskt ingen jättestor koll vad de gjorde sen,(DAH) men jag kan väl gissa.

Nytt inneord 1: Men men(inte nytt, och det lär finnas kvar länge.tyvärr)
Nytt inneord 2: DAH (Inte heller direkt nytt, men jag använder det inte så ofta.förräns nu)

Inga kommentarer: