torsdag 21 juni 2007

Inte tid.


Det är klart att jag saknar en dag som förut.

Men som man vet med mina depressioner, när de är nere är det djupt och jobbigt, men när det är uppe så mår jag så bra och tänker inte så...längre.


Jag borde börja springa mer

Och jag borde diska. Uppe eller nere. Bara att välja.

Och jag borde ringa Johan och säga att jag inte har tid att gå på stan. Jag måste sy också. Det är genrep om två dagar, jag behöver få manteln klar idag. Fan.

Jag hinner inte mer. Hejdå.

Första bilden på länge. Tagen nyss här i soffan där jag sitter.

Premiär på söndag kära vänner!

Sen fortsätter det.

Premiär Söndag 24/6. Sen 25-26/6 och 28/6-3/7 och 5-8/7. Dvs. Varje dag fram till den 8 juli. Utom just onsdagar. Alla andra dagar är det föreställningar, vid sex. Och ringer ni mig kan ni få gratisbiljetter till genrepet. Som är på lördag den 23/6.

Daniels födelsedag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej

Frida T sa...

Ja hej hej på dig också.
trevligt att råkas. Såååå...vem är du?



För övrigt sa jag fel om gratisbiljetter. Idag berättade the cast att de kostar 50 spänn.

Anonym sa...

Hej.
Vi ska va på lotus imorgon om du har tid och vill kika förbi annars ses vi väl i veckan..

Kram Daniel