fredag 29 juni 2007

JAG ÄR BLOND!!

Och jag har ingen kamera att ta kort på det med...

FAN.

Jaja, nu ska jag färga över detta och bli brunhårig. En vettig brunhårig färg, ingen som blir svart denna gång. hoppas jag.
Nu har jag i varje fall funnit en blondering som ger ett någorlunda vettigt resultat.
Schwarzkopf poly blond - L2 Medium.
Och jag som alla dessa år tagit intensivblekningar som ska bleka 6 nyanser och sen har jag ändå varit där med nästan lika svart hår ändå. Denna gjorde håret riktigt snabbt ljusbrunrött.(Visserligen fick jag bättra på det med ännu en blekning och nu är det guldrödblont. Inte en så snygg färg. MEN. What the hell. Jag ska inte behålla den.
MEN, den fungerade, så vill jag bli av med svart hår ska jag använda den.
Fan, varför lånade jag ut kameran?
Helvete.

Vänta!
Jag har en mobilkamera!! Hehe, så här lätt fixar man fram sanningen.
Okej, nu ska jag färga över detta. Goodbye.
(Helt ofixade bilder. Dock gör skuggor och sol att det blir lite olika ljust och ser mörkare ut på den första bilden. Den andra bilden visar färgen bättre.Men nu ska den bort!)
Och daniel är i Örebro. Hoppas du hälsar kära Antonia från mig. Men jag har för mycket teater för att orka med besök nånstans. Just ja, det påminner mig, jag skulle hälsa på Kim idag. Måste ringa och avboka... Jag orkar väl inte till stockholm idag heller.

Inga kommentarer: