torsdag 7 juni 2007

Tristess och telefontider

Jag har tråkigt.
och vill ha något att göra, trots att klockan är så pass mycket så att jag absolut skulle kunna lägga mig och sova nu på en gång.

Idag träffade jag Sissela för första gången på rätt länge. Hon, jag och Annelie satte oss på Waynes med varsin Smoothie och pratade om... sex.
- "Jag har ju förstått att du alltid vill prata om sex när vi fikar så nu tänkte jag vara lite förberedd" Säger Sissela till Annelie som faktiskt inte blir förnärmad eller ens rodnar. Iförsig handlar ju detta om nära vänner som känner varann rätt bra så..Jag tror aldrig det varit en issue. Man kan prata om allt. Det var länge sen nu, men vi har haft tjejsnackkvällar och uppdaterat varann. Jag för min del tycker nu för tillfället att det är himla intressant att prata om p-piller och dess biverkningar. Jag vet inte varför...men jag tycker det är intressant.
Eller, om killgrejer och tjejgrejer. Shopping och hud/hårvård är också jätteintressant. Jag skulle nog kunna bo på en frisörsalong och kolla hur folk får sitt hår klippt. eller, ja kanske inte bo.

Idag följde jag med Pierre till frisören,(Eller snarare, jag kom en kvart efter att han kommit dit. ) Och satte mig med en Hairtidning från 2006(Det är möjligt att jag inte letade så noga efter nya nummer). Efter en stund ropar Pierre och frisören Claes på mig och ber mig om smakråd. Är han inte söt? Jag som älskar hans hår, hur det än ser ut(Eller...kanske inte HURSOMHELST...Inte om han rakade bort det t.e.x) Men... jag tycker om hans lugg. Den tycker jag är jättesnygg så han behöver inte alls klippa bort den. Och jag är glad att frisören håller med. hah.

För övrigt borde jag ringa Kim. Det har jag lovat ett par dagar. Igår pratade vi lite snabbt och jag sa att jag skulle ringa honom senare på kvällen. fan. jag tänkte ju på det ett tag men då tyckte jag det var för tidigt och sen glömde jag bort det och sen var det för sent. Min radie för när man kan ringa folk passande tider är rätt begränsad har jag märkt, medan Pierre plockar fram telefonen halv ett och ringer Johan skulle jag inte ens kunna ringa Daniel vid den tiden, om jag inte visste helt säkert att han var vaken. Jag skulle skicka ett sms och fråga om jag verkligen behövde prata med honom.
Okej, men nu är klockan halv ett. kanske skulle jag lägga mig tidigt ikväll då?

För övrigt Daniel, nya OTH har kommit. nr 20.

Inga kommentarer: