fredag 2 november 2007

Attack!!

Hade precis tänkt gå och lägga mig när jag ser en hel hop bananflugor surrandes runt en enda ensam TOM majsburk i köket. Jag får givetvis fnatt och städar undan allt som kan få de usla små krypen att komma tillbaka. (Dessvärre är jag inte ens säker på HUR de kom hit från början) .
Mitt egentliga enda knep för att bli av med dem är att spreja hela köket med Mr Muscle. Och Aldrig Aldrig Aldrig öppna kylskåpet. Då kanske de hamnar där liksom...

Hmm... Undrar om Pierre märker att jag flyttat bort allt från "kryddhyllan"?( Synd egentligen, de stod bra där, nu är allt där tomt.) hm hm hm....

Tomt??

Nej, nu ska jag gå och lägga mig på riktigt.

Undrar om Pierre kommer hem inatt förresten? Jag fick aldrig något färdigt besked... Oh well, det behöver jag inte ha, jag märker väl när jag vaknar i morse om någon ligger bredvid. Ja, eller om jag får ett meddelande om en timme när jag ligger och vrider mig i sömnsvårigheter. Om jag har några idag. Vi får se.

Aj aj aj, min hals gör ont.... undrar om jag borde ringa en läkare imorgon?

Inga kommentarer: