lördag 17 november 2007

Hål i huvudet

Jag skickade ett par sms om det. Jag har ett hål i huvudet. Eller ett jack. på typ tre centimeter. Och man är typ full hela tiden.
Såhär gick det till. typ.
Jag satt i en soffa, va, och sen plötsligt så märker jag att ljudet stannar och sen att det gör ont i huvdet. Tydligen fick jag en skål eller något i huvudet, jättehårt!
Sen märker jag plötsligt att det blöder och visar Pierre som inte fattar och sen försöker jag gå och kolla på toaletten, men den är upptagen så efter typ en halvtimme säger jag till Pierre att följa med och kolla på mitt huvud. Han blev rädd, så vi hämtar Mia.
Mia tror att det är en lätt hjärnskakning och frågar om jag vill åka till akuten. Jag säger: "NEJ! tänk om de rakar av mig håret!?".

Så jag vägrar. Enkelt som det var.

Nu gav Jocce mig pepparkaksdeg. det var gott.

jaja, hur som helst. jag åker inte till sjukhus utan flyttar tillbaka till gammelsmurfen och lägger mig och sover hela natten förutom de tusen gånger då Pierre (På råd av Mia) väcker mig varannan timme och kollar läget. Jag blev sur.

För övrigt. Jag mår bra. Halva huvudet är täckt med torkat blod, men annars är det fint, jag ska duscha sen och kolla läget. Såret verkar ha skorpat sig så det är nog lugnt. Och jag slutade dricka igår när jag slog i huvudet så det är bra. Jag behövde nog inte sy. i värsta fall får jag ett coolt ärr i huvudet.

Och jag har köpt en hund. Han heter Nisserufus och är fyllehunden, fast han är nykterist så han ska fan inte ha nån sprit. Han ska inte vara som alkoholhästen.
Jag ska äta min kycklingsallad och hämta en öl(eller yl, som min kära sånglärare skulle säga.)


JAG MÅR BRA
. jag svär.
Och jag är hårdare än andra. Andra åkte ju in till sjukhus och fick plåster överallt. Jag har blod istället. jag har ändå aldrig gillar plåster. byebye

1 kommentar:

Eligin sa...

fan frida! svara i telefon annars jävlar!!