onsdag 14 november 2007

Jag är ännu vid liv.


Jag tänkte bara säga att jag fortfarande är vid liv. Att ingenting major har hänt som skadat mig på något enda sätt utom möjligen att mina skor jag hade till Gotland har gett mig skoskav på vänster fot som nu omöjliggör all användning av dessa skor på typ två veckor.
Jag skulle gärna prata om Min helg på Gotland. Jag vill verkligen. Men jag hinner inte. Och om ett par timmar åker jag till Luleå. Så... ni får ingen uppdatering.

Idag glömde jag nyckeln och kom på det när jag kom fram så att jag fick ringa Pierre att komma och släppa in mig. Men... Oh well. Jag lever.
Efter Gotland(I måndags träffade jag för övrigt en hel del folk som jag inte sett på länge.

Vinnare är Linda(Vi har nog inte setts på typ ett år! oh my god!)
Andra plats är Sanna(Vi sågs nog vid nyår senast tror jag)
Och sista plats är Annelie(Ja vi sågs ju typ i somras, men...det var länge sen nu)
Men nu har jag träffat dem alla och känner mig gladare över det(Det var för övrigt bara det jag och Daniel gjorde i stockholm, träffade folk och fikade. heh)
Det var det, nu måste jag tyvärr packa!


So bye bye for now.

vi hörs igen om typ...en vecka kanske. Eller tidigare, beroende på om det finns internet i lappland. (Eller var nu luleå ligger)
Bilden är från vårat återbesök i kära gamla hemmet rektorsvillan.

Inga kommentarer: