fredag 10 juli 2009

okej, hejdå.

Nu tänkte jag åka. Som vanligt när jag ska till jobbet är jag faktiskt i sjukt god tid. Om en halvtimme går spårvagnen från Chalmers och väskan är packad och klar. Imorgon vid femtiden lär jag väl vara hemma igen.
Sedan sover jag en sista natt innan jag åker till Eskilstuna för två veckor. En klump börjar samla sig i magen. Som vanligt. Men det ska nog bli bra.

Åh, och med lite tur fungerar det trådlösa nätverket på jobbet inatt, så att jag kan försäkra mig om att få så lite sömn ur mina 5 och en halv lediga timmar som det är tänkt att jag ska sova på. Jag kan ändå inte sova på jobbet.

Det är nog faktiskt lika bra att säga godnatt redan nu, men en rosenrottablett vore trevligt. Jag har faktiskt inte köpt sådana på evigheter. Tråkigt.

1 kommentar:

vivvi sa...

Min middag blir exotisk kyckling. Recept finns på min blogg.
gottochenkelt.blogg.se