lördag 3 september 2005

Avbrottet igår


Ja... avslutade lite snabbt igår kanske.
Det gjorde det.
Det hände liksom så att jag satt här inne och skrev i godan ro när plötsligt Marie i min klass kommer inspringande och frågar om jag ska med till "puben". (Alltså inte nån nattklubb utan en... pub) jag säger" Men... sa vi inte tio?" och följer snabbt med, går och byter skor och lämnar grejer och följer med till stället. riktigt trevligt hade vi faktiskt. då övertalade jag...eller övertalade är fel ord, han kom nästan på det själv, Anders att åka in till Visby. Så idag for Anders, Sebastian, Megan och Jag in till Visby. där hittade jag svart glass. Alltså helt SVART glass. hehe. saltlakris.


Jag blev helt svart överallt bara. men men. sånt får man leva med.
Tänkte att den glassen skulle passa Sissela att gå omkring med. eller kattis. Svart liksom. Svart kulglass. inte den där nogger black. det är inte samam sak och inte lika kul.
Pratar med daniel nu förresten. På msn. fudnerar på att lägga upp dialogen från msn på den här bloggen. kan ju vara nödvändigtt. jag kan ju redigera den också. typ ta bort de onödiga namnen.
Vi diskuterar xp-datorer. Jag är BLåbärsknäcke...(Det där jättelånga som står) och daniel är D.

Och det är lite stavfel här och ar. men vi fattar åtminstone. av nån anledning. det är alltid så att nåt blir fel när man skriver snabbt på msn. men det vet du. om du använder msn vill säga.

D säger:
hej
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
hallo
D säger:
har ni msan
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
njae... jag installerade det på den här datorn och nu så kan jag inte installera det på någon annan dator. vet ej varför
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
men på denna gick det
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
Så nu kommer väl alla ta den här datorn.
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
suck
D säger:
oj då
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
men nu är det lugnt.
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
det är ingen här utom jag
D säger:
okej.. vart är du då?
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
I flygeln... musikhuset
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
dit jag har egen larmkod och nyckel
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
gillar det
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
fast jag har faktiskt nyckel till det mesta
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
det är trevligt
D säger:
nice. har du alltså nya msn?
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
nope....
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
men jag kan testa att ladda hem det
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
fast då kanske skolan tar ifrån mig mitt konto
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
så jag gör inte det
D säger:
bra de
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
nej
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
jag vill inte bli av med mitt datakonto
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
det vore jobbigt
D säger:
alltså att du inte laddar ned nya msn då!
D säger:
har dom också win95?
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
Jag tror inte att jag FÅR ladda ner nya msn
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
och ja
D säger:
hade du msn redan på datorn eller?
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
Eller den här har faktiskt 2000... upptäckte jag plötsligt.
D säger:
det öäör väl iaf bra
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
de måste ha bytt idag... det skulle vara avstängt idag för sånt
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
men varför int XP?
D säger:
därför att det är för dålig dator, dom har förmodligen lagt på 2000 på 95an och om det skulle va qx så skulle inte datorn orka det.
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
hmm...
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
iriiterande
D säger:
lite kankse men så är det
Blåbärsknäcke... är egentligen inte så gott säger:
det borde vara modernt... jag behöver en xpdator till min kamera.
D säger:
i know that


okej... sen fortsatte dialogen en stund. men jag slutar där. den är lång nog. nästan för lång.
Nu slutar jag skriva. ska försöka ladda upp en bild på detta ställe.

Inga kommentarer: