onsdag 21 september 2005

Larmigt och madrigal

Madrigalen...vad är det egentligen?
jo, det är musik..typ kör och primavistasång från 1300-1600talet.
intressant..roligare än kören iallafall...varför är kören obligatorisk? Den är TRÅKIG!

suck.

Anders spelar puxson i rummet bredvid och Marie sitter framför vid en dator typ fyra datorer framåt.

Ikväll är det musikcafé. då ska vi spela...ja, lite blandade låtar.
själv gör jag tydligen Puxson, Här dansar jag, groddapolskan och drick-låten.

japp... det gör jag. sen kan det hända att det blir nåt mer. men jag vet itne.
Jag har no idea.
jag visste inte ens det här förrän idag så det är lugnt. okej, nu är det middag.
Ska se vem jag kan få härifrån. eller vem lurar jag. Alla kommer att gå typ PRECIS när larmet går. det vill säga om 8 minuter.

Hmm.. ska jag gå nu?
JAPP. eller ja... njae... nu gick ju lite folk. kanske skulle springa ner. okej, nu går jag,. hejdå.


hmmm... min blogg...verklgien läsvärd.bara en massa dravel. fick ingen post idag alls btw.
SYND.... var ÄR MIN FLÖJT!??

Inga kommentarer: