torsdag 22 september 2005

julen

hm... Julen är egentligen inte så långt borta när man tänker efter. kan nog vara skönt också att längta dit. ibland tröttnar man på att höra olika toner från olika instrument spela från vartenda hörn i skolan. i varje fall melodierna man redan hört till leda. som den nån med en fiol spelar nu.och en saxofon börjar spela nåt annat i ett annat rum.datasalen är inte så isolerad. mest för att det inte finns nån dörr. och jag tror folk just nu har dörrarna öppna.det låter så.

Okej... skräp under min sko...eller skräp, det är väl nåt kladd eller nåt. trevligt. JAG vill inte ta bort det. då måste jag röra vid det. damn. hmm. så blev det tomt. skumt. alla gick iväg. varför kolla på Idol. så bra är det itne. det är faktiskt inte bra. hmm.. suck. varför gilla Idol?
tur att jag inte gör det iallafall. vem ORKAR kolla på det där en timme om dan?

Inga kommentarer: