måndag 5 september 2005

hmm....

Jag bestämde mig för att hålla det där jättefina att jag skriver lite varje dag.
Det ser så fint ut, 31/8,1/9, 2/9,3/9, 4/9 och nu blir det 5/9. det blir snyggt därför måste jag nästan skriva nåt här varje dag.

Det är väl nån dagbok. jag tvivlar på att nån läser det men ändå.
Ja... en dag på musiklinjen igen då.
inget vettigt har hänt. klasstimme och sen teori och gehör och sen reste frida(Det vill säga jag) in till Visby och köpte en kjol, lite stenar, concealer, puder, duschtvål, tandkräm, ett par brödbitar, strumpor, en dricka, en glass, två klubbor och ett skärp.
Jaha? jag har säkert köpt nåt mer och sen glömt bort det. men vad dumt, jag kommer inte på nåt mer. Förresten stenar... för er som undrar. (Om nu nån läser det här skräpet)
stenar innebär en rosa opal, en bergskristall och en jadesten. Det blev inget av smaragden som fortfarande ligger kvar där i stenskålarna som stod på ett runt bord i affären.
Turkos.... är inte bara en färg. det är en sten också.
Och jag stör mig fortfarande påa tt jag itne kan ladda upp kameran här.
GAH!!!

Det är kanske därför jag vill hem.
Nej,det är inte bara därför.
Jag vill hämta en vattenkokare, en SKED, ett par bistick, försöka sno lite socker hemma, En kastrull kanske, fast det är inget måste, och i såna fall även en stekpanna.

Njae... vattenkokaren och skeden är viktigast.

Så är det bara.
Resten kan jag LÄTT klara mig utan.
skulle inte vara helt fel med ett till underlakan heller. jag har bara ett. Som är lite stort för sängen.Och en mindre handduk vore inte heller helt fel. det vore riktigt bra. ser ni nu hur mycket dumt jag glömt??

Kommer nån in i huset? Äh, det är väl bara Janne som går sin runda med sin ficklampa.
ska ändå gå snart. det är helt mörkt ute nu.

har hunnit spela på basen och även en del till på salterellon, skulle vara fint om den satt nu tills på fredag.. Basen skulle vara trevlig om den ville ta alla toner man ville. jaja, ett litet framsteg idag iallafall. nu går den plötsligt med på att ta b. kanon. det var en av sakerna jag väntade på. nu väntar jag bara på det lägsta F:et. och även G.et, det funkar väldigt sälla, men ibland.

nog med musik/flöjt snack. nu ska jag gå till mitt rum och först skrämma ihjäl mig själv i mörkret utanför förståss. det är liksom mörker som gjort för att mörda nån i utan att det syns nåt. Eller våldta...eller nåt. misshandla?
USch. okej, jag vet att jag skrämmer upp mig själv och egentligen skulle det vara trevligt att sova här i natt. men det kommer jag inte göra. jag vet det. nån rycker i dörren... jag BLIR RÄDD!!!

okej nu går jag!
hejdå.

Inga kommentarer: