fredag 2 september 2005

VAD DUMT!!!

Det går inte att koppla upp min kamera till den här datorn... jag är sur.
Och jag har ont i min rygg.
Och jag kanske ska byta rum till ett jättelitet rum i Smiss som har dusch och toalett på rummet istället för i korridoren som jag har nu. det vore liksom trevligare bara. Även om rummet är jättelitet.
Det KAN bli jättefint ändå.
Daniel är nervös för sitt prov imorgon. GRUPPaudition! sluta det går fint fattar han väl.
Jag saknar sarkastiska och elaka personer.... som Jimmy. Det finns inga såna här. Så jag har pratat med Jimmy i telefon för typ 20 minuter sen och fått min dagliga dos av sarkasm. Jag har nämligen levt på sparlåga av sånt ett tag. här finns så gott som inget.

Dumt. idioti... vet inte folk att jag behöver idioter och tomtar i mitt liv för att må bra. det är bara då jag kan vara mig själv och kan vara trevlig själv. annars blir jag otrevlig mot de trevliga människorna om jag inte får höra elakheter och sarkasm från mina vänner. det bara är så.

Enkel huvudräkning.
Okej. tankar om livet för idag.
Saknar er mina vänner.

Ska öva flöjt snart också.

för övrigt har jag fortfarande inte ätit frukost på skolan en enda gång... okej sista chansen i morgon då.

VARFÖR ringer inte mamma som hon sa att hon skulle? jag har väl med mig telefonen?

Inga kommentarer: