söndag 4 september 2005

Msn

Sitter vid en dator i musikhuset... som vanligt.
Det är inte windows 95 på de här det är windows 2000... Det är ändå bara xp som duger.
och jag pratar på msn. och aktivitetsfältet blinkar på som bara den. För att jag inte kollar. jag SKA kolla. lugna er då.
Jaha, det var ju viktigt. Elin skrev "Jaha". för att fatta det måste man ju ha läst hela samtalet. vilket ingen har. ja utom jag då. och Elin. okej, andra typen jag skriver med...
Han skrev nåt om musik. Musik som är mitt största intresse i välrden.
Märkligt. måste ner på gymet och kolla läget idag. det har ju aldrig blivir av. jag är knäpp.

Okej, sen skulle jag vilja använda gymnastiksalen och dansa lite.
Elins nya inneord... sunkigt. Fast hon påstår att det inte är hennes. nejnej. Jag vet, men du använder det iallafall. det räcker.
ALLA lyssnar på metal. vad händer med världen?

jag kan inte stå emot. jag gillar lars winnerbäck okej, nu står jag för det.

Inga kommentarer: