måndag 12 september 2005

Farväl igen då

Hejdå alltihop. jag åker nu. ja om tjugo minuter ska jag lämna stan igen.
19.10 går flyget från arlanda ikväll.
19.55 är jag framme i Visby.

21.35 går bussen från busstationen i visby.
22.40 är det alltså tanken att jag ska vara framma i hemse.
Ja, vi får väl se. undrar om min flöjt har kommit?


Jag ser in i mitt rum, jag glömmer mycket.
undrar vad jag behöver nästa gång.
Jag har inte sett min syster på snart en månad. längre än jag nånsin gjort förut.
Och det dröjer ännu en och en halv månad till tills vecka 43 när jag åker till ransäter.
Varför är allt så långt bort?
Äh, det här är bara vanlig ångest. imorgon mår jag bra igen.
ja kanske inte bra, men jag har lärt mig och sen... åh, låtflashback.

jaja, jag tackar nej till musikalen.
vill inte, orkar inte, har inte råd.

1 kommentar:

Frida T sa...

oh, man kan faktiskt kommentera. det är jag själv som skriver. hmm.. dumt då