måndag 12 september 2005

Bianco


Men allvarligt Daniel. vad är detta?
Daniel och Mariah Carey på samma bild. det måste ju vara nåt fel?
och jadå, det är det. för det första tvivlar jag på att daniel skulle klä av sig naken och eh... få nån konstig svans och ställe sig sådär som på bilden som ett fån med Mariah bredvid. nej det händer liksom inte.

Hehe.. det här är på bianco footwear. Det fanns en ful grej där som man kunde sticka in huvudet i. så det gjorde Daniel och höll Mariah-tidningen på den andra gubben... och frida tar kort medan Annelie står och skrattar bredvid.


Det var i lördags. idag är det måndag. Idag åker jag tillbaka till Gotland. Too bad. nej, jag trivs där. där kan man komma in i alla låsta dörrar. varken gympasalen eller musikhusen går fria från mig. det är det som är roligt.
Jag gillar bianco footwear...men var de tvugna att ha en sån ful promotionbild? jag menar...hjälp! det ser ju läskigt ut.
Det ser ut som om han har nån konstig utväxt på min bild. eller som om han själv är en utväxt på ett finger eller nåt. ISCH!!

men men. den är ful iallafall. Nej Danne, inte du. och säger jag mer kommer du bara att säga åt mig att jag inte vet när jag ska vara tyst. Så det så

För övrigt... idag är det måndag. som sagt
inget vettigt har gjorts. funderar på att gå till eskil och hälsa på jimmy. funderar på att ringa kim och dra med honom till Eskil och hälsa på jimmy. vi får se vad som händer. gå och kolla hyttan så slipper´jag ringa. han sitter nog där ändå.

//Frida

Inga kommentarer: