tisdag 13 september 2005

gotländska får


Sitter här. nej inte gotländska får som sitter här.JAG sitter här. hade bara lust att skriva gotländska får som rubrik. ingen anledning till varför. det är INGEN kritik mot gotlänningar. lovar och svär.

tillbaka i verkligheten och vet att om 31 minuter så måste datorerna vara avstängda. klockan är alltså 14.29 och just idag måste de vara avstängda då.
Suck. hmm.. jag vill ha min nya flöjt! VARFÖR KOMMER DEN INTE??!?

och jag vill beställa en sån där bombard. jag vill. vet inte varför.
Jag är galen jag vet, man kan säga det.


har haft folkmusik idag. nu sitter jag här och letar efter noter till polskor och grejer som kan vara kul att spela. fråga inte varför, jag har ett liv jag lovar.
Mend et är så svårt att skriva på dessa datorer.
Fick ett brev av daniel idag. Oskar visslar när hanfår höra och jag säger att Daniel är bög, alltså inte nån dum pojkvän. eller dum och dum, det är bara jag som försöker lägga pojkvänner bakom mig. eller snarare framför mig, till en annan tid. jag vet inte.

Jag vill inte vara ensam med någon annan än mig själv. i så fall är vi två.
nytt för idag. jag har bytt namn på qx från blåbärsknäcke till Nyponsoppa. här håller vi stengårt på maträtter. eller blåbärsknäcke är ingen maträtt jag vet men ändå. För övrigt. jag fattar itne varför du skickade ett p3-nyckelband Danne!

jag menar glidmedel...det förstår jag, för sån är du, men ett nyckelband? är det nån dåre på posten som petat ner den för jag kan inte fatta att det är du... Vad är meningen?

jaja, jag ska skriva ditt brev sen då. så snart jag är tillbaka i mitt rum och har skaffat kuvert och sånt. jag visste väl att jag glömt nåt. jag visste det. Men jag har iallafall min vattenkokare.

Inga kommentarer: