måndag 20 mars 2006

BILDARE

Och plötsligt var färgen rosa.

Det fanns ingen röd, är mitt försvar.

Denna dag blir uppdateringen...

Kanske. det beror på om jag lyckas logga in påFc:n och ta hem de bilderna jag skickade till mig själv igår.
Och det gick ju fint.
NEJ, varför loggade jag ut?
Nu måste jag ju logga in igen.
Har just spelat ett halvt spel betapet med sebastian. Moa gick för hon ville absolut fika. så jag tog över hennes spel... efter att ha hjälpt Sebastian att komma ifatt.
Moa sa: Låt honom vinna, det behöver han. och hur man än gjorde så drog ig den killen på sig 3 minuters övertid och fick därför 40 poängs avdrag så att han OMÖJLIGEN kunde vinna. så det blev 0-0 inga poäng blev man av med, men moa stod som vinnare.


Hmm. nej, inga bilder denna gången heller. jag åh så mycket hatar att bildgrejen verkar varatrasig på blogger.com
.


USCH.
Vad gör jag nu då?
Lägger upp bilderna på min hemsida istället.
ni vet...
www.geocities.com/nyastbilder

I'll find a way...


Åh, jag är tillbaka på Gotland... som jag sa igår innan jag åkte. men nu är jag här. soligt, ... eller nja, nu blev det då förståss molnigt. mat om en timme och ...jag har inget liv.
egentligen.

Inga kommentarer: