onsdag 22 mars 2006

Erika har en blogg


Tro det eller ej.

Erika har skaffat en blogg.

http://lifefragment.blogspot.com

Är adressen.

Annars kanske jag borde uppdatera. Men jag har inget vettigt att säga.
Igår såg vi på "Bröderna Grimm". lite rörig film...men den..funkar.

Och "mr och Mrs Smith".

Jag somnade typ fem gånger. till slut gav jag upp och gick och lade mig och somnade på en gång. jag hann knappt lägga mig på sängen. trött var jag. Varför vet jag inte.
Eller jo, jag har knappt sovit de senaste dagarna. eller snarare nätterna.

Ikväll ska vi till Effes. det är spelådanskväll. och för en gångs skull vill jag faktiskt hänga med.

ÅH!
Jag fick en bild att funka!
Detta är Sebastian och Erika som.... försöker ser macho ut.
Det är alltså Erika som skaffat bloggen jag berättade om nyss.

Okej. hejdå

Inga kommentarer: