måndag 13 mars 2006

Nördigt

Alltså....
Jag måste vara det nördigaste som finns.
Verkligen!

Jag sitter här och kollar på melodifestivalavsnitt och Så ska det låta.
Förståss bara för att se Magnus Carlsson och Peter Jöback.
ÅH!!
De har Världen utanför från...eh...vilket år det nu var. Men Titta på Magnus!!
Hmm.. han var nog snyggare då när han hade lite längre hår.

Men men. jag hejar alltid på Magnus Carlsson. Vad han än gör.
Sen är han ju alltid bra också.
Jag vet... jag är galen. Sitter och ser på gamla melodifestivaler och får nostalgitårar i halsen. JAg kollar alltså inte på nåt annat töntigt. nej, jag ser bara på de melodier jag gillat och sett nån gång.

Tänk om Peter Jöback skulle vara med i melodifestivalen?
Och Magnus samtidigt?
Då skulle det inte spela nån roll vem som vann. Eller jo, Lite mer Magnus än nåt annat. Bara för att han har varit med så mycket och aldrig vunnit.

Jag hoppas att han vinner nu i år.
Men Carola kommer att vinna. Jag vet det, ni vet det. alla vet det.
Eller vet...

Men är relativt tvärsäker.
Sen om jag har fel får jag ta det då.
Där var "Världen utanför" slut... hmm.. vad ska jag nu lyssna på??
Jag kan ju förståss gå och lyssna på "så ska det låta" igen.
Men Peter Jöback är så underbar där!

Okej, jag ska ge mig.

Sluta prata på om det.
Japp. ute ur systemet.
nnnnnnnnnnu.
Japp.
Nu

Inga kommentarer: