torsdag 9 mars 2006

Tänk

att man kan skriva så mycket. Jag menar....
förrförra inlägget var ju jättelångt

försöker få folk att gilla RENT. går...inte så bra.
Sebastian är ett obotligt fall.
Men Nicklas sa inget...så kanske är han inte helt omöjlig


Jaja, jag kan försöka hjärntvätta Moa och Marie sen. HAH

Har spelat Betapet. har nu spelat 99 matcher. FINT att sluta nu liksom. jag måste nog typ göra en match till.
Skulle inte vi se på film ikväll? hmm. säg inget så kanske det inte händer.

"Feel like going insane?
got a fire in your rain?
And you're thinking of drinking gasoline?
As a matter of fact...
honey, I know this act, it's called the Tango Maureen"


Det var ju RENT som lärde mig min första tyska mening...tror jag. Jag kan alltså inte tyska.

meen.... jag kan inte stava heller. tyska alltså.

"Du hast ein autogekauft ont spilst nicht mehr"

Det ser vääldigt fel ut.

Jaja.
Jag har aldrig tagit en enda tyskalektion. så mig gör det inget. jag behöver inte kunna stava.

Inga kommentarer: