fredag 31 mars 2006

Visby

Jag åker dit om...hmm.. 40 minuter.

Japp. men en stor resväska och en gitarr. Finfint.

eller hur...

Ikväll ska vi på fest hos tonsättarna. ska bli...kul. hoppas jag.
Jag ska bara in i förväg och hämta en bild. som ajg köpte för ett tag sen. och den har kommit nu. för en vecka sen, men ändå.

Jag ska hämta den.
Moa, Marie och jag. och eventuellt Erika och Nicklas.
SNÄLLA ERIKA FÖLJ MED!
Ja okej,SNÄLLA NICKLAS FÖLJ MED du också. men du verkar ju redan ha bestämt dig för att inte följa med.tyvärr... Erika velar ju fortfarande.

Imorrn åker vi till England. så detta är det sista vi hör av mig på ett tag. nästa gång är jag hemma i eskilstuna och skriver. ja, för då är det påsklov. om det nu inte blir så att jag hittar en dator i England. möjligheten finns iallafall...kanske, vad vet jag.

Troligen hittar jag ingen dator.

Inga kommentarer: