söndag 15 oktober 2006

Så nu är vi tillbaka. Tillbaka från vårat snabba besök i Visby dit vi körde i nerrisade gamla volvo från -86. GAMMAL som gatan med bara 4 växlar.(Okej, jag medger här att jag också är född -86. och jag är bara tjugo. MEN en bil som är 20 år...är gammal. Tycker jag. Volvo 240. SUCK.

Men vi är som sagt tillbaka nu. En av norrmännen vi hämtade ville absolut till en dator så vi släppte in honom i flygeln där internet fanns. Nu gick han precis. Fan. Jag som ville skriva att vi väntade för fullt på att han skulle gå så att vi själva kunde ta oss hemåt. Men nu har han alltså dragit. FAN.
Inte fick man klaga där inte.
Jag ska kolla med Daniel om han känner för att gå hem. Varför hör jag ingen dörr? Han borde ha gått nu? Eh...Det är inte svårt att hitta utgången...

Jaja, jag går ner och kollar. Läs detta med entusiasm den som orkar.

Inga kommentarer: