onsdag 24 januari 2007

Förändringar..?


Hur kommer det sig att efter flera månader utan snö(Då de flesta förlikat sig med tanken på en snöfri vinter) så faller det plötsligt en dag i januari två decimeter på marken?

Och hur kommer det sig att en perfekt kjoltjej plötsligt byter till Jeans-typen?

Ja...omöjliga frågor som söker svar?

Eller...nåt.


Första frågan kom jag på när jag promenerade hem från banken och svor över att mitt bankkort blivit avmagnetiserat(Just nu liksom! När jag ska till göteborg imorgon!)


Andra kom jag plötsligt att tänka på när jag stod i körsalen med hela klassen runtomkring och funderade på alla människornas olika stilar. Och så kom jag att tänka på min egen stil förra året här... Det var liksom kjolar jämt. nästan. Kjol och stövlar. i brunt och svart iförsig, uppblandat med klara färger... Fast på den tiden var mitt hår svart. Helt svart eller med röda eller blå toppar. Då funkade svarta kläder så mycket bättre. (Eller nej...man såg fortfarande uberblek ut.)


Igår var tidningen här. GA alltså. Så på fredag kommer ja...intervjun med mig i tidningen. Då råder jag alla som läser detta att gå in på eh...nån hemsida. gissningsvis www.helagotland.se

Och därifrån ta sig till artikeln om mig!

Japp... Det var lite intressant, det är ju inte varje dag som en fotograf har ett jättelikt objektiv PRECIS vid ens ansikte. Det är lite läskigt. Man har ingen aning om hur man ska bete sig. sen är det lite läskigt. jag menar... ja...jag vet ju inte vem som läser. det har aldrig stört mig förut. Det blir nog mest intressant att se hur det här blir.

Och nu krånglade SJ igen. FINT: nu måste jag ringa dem, eftersom det uppenbarligen dragits pengar från mitt konto. Suveränt...... Inte förståss.


Och imorgon bär det av mot Göteborg!

Inga kommentarer: