fredag 26 januari 2007

Sorg över en tv-serie(mest för nån annan)


Jaha, Så Daniel är ledsen över att Noah's Ark slutat. Och det blir tydligen inga fler säsonger.

Och Elin verkar rätt ledsen själv över det. Verkade det som på kommentarerna från Daniels blogg.

Själv är jag rätt glad. jag är ju i gothenburg och vem är väl ledsen där?

Pierre är lite sjuk. Jag tycker synd om honom. (Faktiskt, jag hatar att vara förkyld. det är värre än alla andra sjukdomar som är rätt vanliga)


Och idag var min intervju i tidningen. Fredags alltså.

Gå till www.gotlandsallehanda.se och sen klicka på fredag med artikeln "Det lätta sättet att nå ut" Där finns en intressant bild på mig där jag har platt hår(Trots att jag tvättade håret på morgonen. sjutton också) Och här är bilden! också.


Och för övrigt så hörde jag ett rykte om min väldigt goda vän som gissningsvis läser detta så det här ska jag väl hålla så diskret som möjligt. Men jag antar att det är sant. Min källa brukar inte ljuga. ja..vi kan väl säga att den nya killen är på G. I hope. det vore bra. Jag ska kolla allt när jag kommer hem.


Och nu ska vi sova.


Godnatt everyone

Inga kommentarer: