lördag 20 januari 2007

Reseplanering på en lördagseftermiddag

Då ska vi se. idag är det Lördag. Jag har jättetråkigt. Just nu. Jag vet att om jag går hem så måste jag städa rummet. Det är nämligen dags för det nu.
Tydligen tänker de ha fest i villan ikväll. Kan nog bli kul. I hope.

Men... just nu. Av bilden att döma. Jag har tråkigt.

Åh, by the way. Mitt msn började fungera idag.

IDAG!

Så nu har Daniel och jag testat webcamfunktionen så att vi kunnat sitta och webcamma innan middagen. Via msn. eh..ja, vi hade alltså lite småtrist då också. Daniel är inte tillbaka än, men när han är det ska vi se på Grey's anatomy, hoppas jag.

För övrigt börjar jag fundera över VAD jag ska göra när jag åker till gothenburg (Away from gothland...och hemse, som jag inte lämnat sen jag kom hit...)på torsdag. Under resan alltså. Och det är faktiskt verkligen värt att tänka ut eftersom det är en resa på !!10 timmar!! som gäller. Och då är det liksom trevligt om man har nåt att göra under tiden. Så...jag förbereder, tänkte försöka lyckas med att spara OC-avsnittet tills dess, eller också så inte, jag har vänner-avsnitt också att se. Vi får se. Nånting ska jag göra iallafall.

Och på min bildblogg lägger jag nu ut bilderna som blivit under tiden med Webcameran jag lånat av Daniel...intressant.... Mycket intressant.

Jag menar det verkligen...Inte!

1 kommentar:

Eligin sa...

Så... vill du ha med mig och Johan till göteborg?
Eller ska vi stanna hemma?
Your choice.