måndag 15 januari 2007

Webkameran

Ja.... Daniel tog efter lovet med sig sin gamla Webkamera. (Han behöver inte den nu med tanke på att hans dator har inbyggd webcam.) Så nu ska vi sitta bredvid varann och prata i datorn utan att behöva vrida på huvudet och se varann.
Det låter löjligt. jag vet.

Men... vi har kul med det.

Och ja... vill ni se mig så har jag filmat en film med webkameran. Här i flygeln. Jag hade tråkigt. Som jag ser ut när jag skriver detta.




För övrigt. Jag hittade en sida med fina underkläder och FINA korsetter. Och här Elin, kan du hitta en sjuksköterskeuniform i lack som du var ute efter för ett tag sen. Inte i rött, men i rosa. Jaja, kul att se på iallafall. adressen är: http://www.evasunderklader.se


Bild: Ja... ett träd föll visst här på skolan igår när PER var ute på genomfart genom landet. Trist. Men lite kul

1 kommentar:

Eligin sa...

Njae... jag vill ha en med dragkedja, inte knappar.
Den där var rätt ful.
Men den turkosa korsetten är "to die for"!