tisdag 6 mars 2007

The final destination

Idag är det tisdag.
Det som såg ut att vara skrivet idag(Förra inlägget) Är skrivet i söndags. Bara så att du vet (Vem än DU är)

Jag tänkte faktiskt istället för att skriva här tipsa till bildbloggen där jag tänkte lägga bilder från Göteborgsresan nu under förra veckan. (Inom en snar framtid I hope)
Det var liksom många fina bilder. Som när pojkarna provade rosa kläder(Ja jag vet, jag gör folk gayiga, det är inte meningen.De byter ju iallafall inte läggning, så det är ju lugnt.)
Bilden här föreställer Johan och mig på tåget på väg till Göteborg när vi ska se på One Tree Hill och trasslar för fullt med sladdarna.
Och nu har vi åkt därifrån igen. Och jag är tillbaka på gotland och saknar Pierre i Göteborg. Men det känns okej just nu på gotland. Det har kanske varit en bra dag. Och jag håller mig sysselsatt. Det hjälper.
Och är trevligt.
Jag promenerade in till byn idag. Jag glömde nämligen mitt ansiktsvatten i Eskilstuna. Och så lämnade jag ett i Göteborg. (För att ha ett där senare när jag kommer dit) Så nu har jag ett i varje stad. Heh.
Och jag lyssnade på Niklas Strömstedt. Long time no listening! Länge sen var det iallafall sen sist. Han är liksom trevlig att höra på.
Vem var det som sa att "Om" var en av de vackraste sånger hon hört? Jag vet att det var någon. Jag börjar tycka samma sak. Fast jag tröttnar på sånger. och artister.

1 kommentar:

Eligin sa...

Oh, vill du veta vem som sa det? Det var "han vi aldrig pratar om"s s.k kompis.

Och det är långt kvar till premiären. Hur ska jag annars kunna ha i rosa slingor? Dah!