torsdag 31 maj 2007

At Daniels Place


Tidigt i morse klev jag upp. tjugo över sex vaknade jag av en outgrundlig anledning. Tio minuter senare skulle klockan ringa eftersom jag denna dag skulle till IP.

(För övrigt har jag skrivit en hel del om min dag i ett litet block tillsammans med en liten fundering, men jag orkar inte skriva den nu eftersom jag...jag kommer snart till det.)


Jag var på IP, Men åkte rätt tidigt då jobbet för dagen tog slut och for istället hem till min käre ex.rumskamrat Daniel på grund av ett speciellt hemligt uppdrag för våran underbara gamla klass och teknikstuga(Som vi brukar ha). Hemligt är det dessvärre än så länge, sen säger vi vad som händer.


Japp, iallafall, vi fixade litegrann och nu är vi precis på väg iväg till busshållplatsen(DÄRFÖR tänker jag inte berätta hela dagens historia och funderingar nu.)

En bild blir det också, den enda bilden på ett tag då min kära kamera är i Göteborg(Snyft)

Daniels hår är lockigt. haha. Fast nu har han plattat det. oh well.

Inga kommentarer: