tisdag 8 maj 2007

Ett litet hotbrev

Sååå... vad ska man säga. Daniel fick ett litet hotbrev idag. Från... Ja, den typen jag berättat om. Heh. Jaja, vi slutar ju ändå om en vecka. Vad i hela världen kan hon göra?
Oh well. Jag tycker mest att detta är aningen Hilarious.(Stavas det så...extremt jättetveksamt.)
"Åh nej, hon har kommit på oss!"
Ja, inte så mycket att hon är här nu, eller hur?

Nu har jag för övrigt skaffat en mandelkräm(min gamla glömde jag ju hemma i eskilstuna sist jag var hemma.)Som ska fixa mitt torra öga har jag tänkt. Jag hatar när ögonlocket blir torrt. Det blir fult och svullet och det ser ut som om jag fått en smäll på ögat och så blir det jobbigt att hålla ögonen öppna. Helt enkelt jobbigt.
Jag tror vi plockade bort "Det Gingo"-låten idag. För på repschemat för imorgon står den inte med. Hulda och Serpen pratade med mig om jag ville försöka igen med låten, men till slut bestämde jag mig för att jag är med om den i såna fall kommer till musikcafé istället. För på slutkonserten känner jag inte för det. Men jag tror att de nog glömde tala om att de ville testa igen för Markus... Eftersom, det som sagt inte står med.

Just nu kör jag för första gången på GANSKA länge en virusanalys av hårdiskarna. Det kändes som att jag kanske borde göra det nu när Panda-skräpet bestämt sig för att sluta uppdatera sig.

Inga bilder idag heller. Jag kanske fotograferar imorgon istället. För övrigt lyssna på detta hur jobbigt de har lagt repen för imorgon. Så här ser det ut för MIG. All annan tid är alltså rast/eget övande. Alltid något.

09.00-09.25 Mazo
10.45-10.55 Oh Boy
11.50-12.05 The Riddle
12.25-12.35 Embrace me
13.25-Oändligheten. Genomgångar ....av allt gissningsvis

WHAT THE HELL LIKSOM. Varför ska jag upp så übertidigt? jaja, de vill väl inte riskera att någon försover sig I guess. Lika bra att väcka alla på en gång... sååå... jag kanske skulle ta och gå hem och lägga mig nu då. Och jag är egentligen inte sur. Det är bra att vakna tidigt.

Men som vanligt :"allting, allting, allting, ja allt, är nästan perfekt..."
Och om två veckor vid den här tiden ligger jag förmodligen i min älsklings säng i göteborg. Det känns skönt att veta.

Inga kommentarer: